قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات دزلی به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت دزلی هنگام استفاده از پروفایل شخصی، جهت خرید محصولات و سایر خدمات ارائه شده توسط دزلی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از محصولات و خدمات دزلی میباشد. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دزلی از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پرتابل ارتباط با مشتریان  از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که آدرس ایمیل dezlicompany@gmail.com تنها راه ارتباطی است که پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی ا ز طریق آن برای کاربران و مشتریان خود ایمیل ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه ایمیل تحت عنوان پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به dezlicompany@gmail.com اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط شرکت دزلی جزئی از اموال پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و دریافت نتایج 

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت 8 صبح الی 16 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری میباشد.
پرتابل ارتباط با مشتریان دزلی این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا در هر ساعت شبانه روز و در تمامی ایام هفته بتوانند با مراجعه به صفحه ارتباط با مشتریان و ورود به اکانت کاربری خود تمامی پرونده های کاری ونتایج خود را مشاهده نمایند و تمامی پرونده های مشتری در این اکانت کاربری در دسترس خواهد بود ضمن اینکه امکان پرداخت آنلاین در هر لحظه برای مشتری فراهم گردیده است.

قوه قهریه 
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، شرکت آذر آشکار دزلی هیچ گونه مسئولیتی ندارد .